Favoriete apps

Hallo lieve mensen!

Tegenwoordig zijn apps niet meer weg te denken uit het dagelijks leven. Ook ik maak er vaak gebruik van en vandaag laat ik jullie mij  favoriete apps zien!

  Accomplish: To-Do list reborn: screenshot
Accomplish

 

 

Deze app gebruik ik in combinatie met Google Calendar. Daar synchroniseerd ie automatisch mee. Accomplish is een combinatie van to-do lijstjes en je agenda. Een super combinatie wat mij betreft. En je kunt heerlijk taken afvinken! Joepie!

Accomplish (android)

 

 

 

Afbeeldingsresultaat voor memrise app
Memrise

 

 

Als ik woordjes moet leren, dan is memrise echt mijn lifesaver. De app ziet er mooi uit en ik vind de manier van woordjes overhoren superfijn. Het duurt wel best lang om alle woordjes te leren, maar dan weet je ze ook echt heel goed.

 

Memrise (android & ios)

 

 

  Forest: Stay focused: screenshot
Forest

Herken je het? Het moment dat je denkt dat je al uren bezig bent met je huiswerk maken, maar in weze heb je de helft van de tijd op je telefoon gezeten. Deze app kan je daarbij helpen. Je stelt een tijd in waarin je je telefoon niet meer kunt gebruiken voor dingen zoals instagram. In die tijd plant de app een virtueel boompje in je virtuele bos. Als je de tijd volgehouden hebt, dan komt het boompje in het bos te staan. Als je je niet aan de tijd gehouden hebt, dan komt er een sneu dood boompje in je bos

Forest (android & ios)

 

 

Afbeeldingsresultaat voor goodreads app
Goodreads

 

 

Ik ben best wel een boekenfanaat en daar is deze app echt ideaal voor! Je kunt allerlei lijstjes maken. Onder andere  welke boeken je nog wil lezen. Als je de app een tijdje hebt gebruikt, krijg je aanbevelingen van de app voor welke boeken je misschien leuk vindt.

Goodreads (androis & ios)

 

 

 

Zo! Dat waren een aantal van mijn favoriete apps!

Welke apps vinden jullie fijn?

Liefs, Tessa

 

 

 

Geef een reactie

