De boeken die ik de aankomende tijd wil lezen

Hallo lieve mensen!

Wow dat is een tijd geleden! Maar ik ben weer terug! 😀

Nu ik mijn toetsweken achter de rug heb, ga ik weer denken aan het lezen van boeken.

Vandaag ga ik jullie mijn boeken laten zien die ik nog graag wil lezen, have fun!

I’ll  give you the sun – Jandy Nelson

Bij dit boek ben ik al ongeveer op de helft en het bevalt tot nu toe erg goed! Ik was er al een keer eerder aan begonnen, maar toen mee opgehouden. Laatst dacht ik weer aan dit boek en ik werd weer enthousiast en besloot weer te beginnen met lezen. Ik lees het in het Engels, omdat ik het toch het fijnst vind om een boek te lezen, precies zoals de schrijver het bedoelt.

Goodreads pagina van I’ll give you the sun

 

Hopeless – Colleen Hoover

Dit boek wil ik graag lezen, omdat mijn vriendin dit boek me heel erg aanraadde en dat ik het alleen al voor haar moest lezen. Nou dat belooft wat! Ze wilde niet precies vertellen waar het over gaat, dus ik ben benieuwd!

Goodreads pagina van Hopeless

 

Fangirl – Rainbow Rowell

Fangirl heb ik al best wel lang op m’n plank staan en ik vind het tijd worden dat ik hem eens ga lezen! ‘Eleanor and Park’ van Rainbow Rowell vond ik al ontzettend leuk om te lezen en ik heb er vertrouwen in dat dit ook een boek naar mijn smaak gaat worden! 🙂

Goodreads pagina van Fangirl

Extraordinary means – Robyn Schneider

Al een jaar geleden kocht ik dit boek in een Waterstone’s in Londen. De cover viel me meteen op (ja, ik geef het toe, I judge a book by its cover sometimes). En toen ik de achterkant las, was ik meteen verkocht. Volgens mij heeft het wel wat weg van ‘The fault in our stars’ en dan zit je bij mij meteen goed 😉

Goodreads pagina van Extraoridinary means

My heart and other black holes – Jasmine Warga

Toen ik deze titel tegenkwam ergens op internet, was ik meteen geïnteresseerd. Het is een boek dat een beetje aan de depressieve kant is, maar stiekem vind ik dat vaak de leukste boeken. Tijd om deze te gaan lezen!

Goodreads pagina van My heart and other black holes

 

Zo, dat waren de boeken die ik jullie graag wilde laten zien!

Misschien haal je er zelf nog wat leuke boeken uit 😉

Liefs, Tessa

Follow my blog with Bloglovin

Geef een reactie

