Liebster award

Hallo lieve mensen!

Nou, wat was ik verrast dat ik een berichtje kreeg van Emma een berichtje kreeg dat ik was genomineerd voor de Liebster award! Heel erg bedankt Emma!

De liebster award is eigenlijk een manier voor de wat kleinere bloggers om met elkaar in contact te komen. Daarbij krijg je ook nog 11 vragen van degene die je genomineerd heeft, om je wat beter te leren kennen. Als je dat hebt gedaan mag je zelf ook een aantal kleine bloggers nomineren en je geeft ze ook 11 vragen die zij weer op hun beurt kunnen beantwoorden. Een super leuk concept dus!

Nu ga ik de 11 vragen beantwoorden die ik van Emma heb gekregen.

1. Wat was je grootste droom toen je klein was?

Om K3 te zijn. Wow wat vond ik dat geweldig!  Hahahahh

2. Wat is nu je grootste droom?

Om Ed Sheeran als broer te hebben. Dat lijkt me toch zo verschrikkelijk leuk! Hij is misschien iets te oud om m’n vriendje te zijn, dus kan broer ook hardstikke goed! Misschien nog wel leuker!

urban outfitters, earlymourning, and store image

3. Wat is je favoriete winkel?

Oef, dat is een moeilijke vraag. Eigenlijk kan ik niet kiezen tussen Pull & Bear, Urban Outfitters en Lush. Oh en Waterstones in Engeland vind ik echt helemaal geweldig.

4. Wat is het eerste dat je doet als je wakker wordt?

M’n katje knuffelen. Vaak ligt ze óf op m’n bed  óf naast m’n bed te slapen en dan vind ik het altijd heerlijk om even met haar te kroelen.

5. Waarom ben je begonnen met bloggen?

Ik volgde al heel lang allerlei bloggers en ik vond het zo inspirerend. Ik had het al eigenlijk al lang in m’n hoofd zitten en toen heb ik de stap durven wagen. Ik dacht: Waarom niet?! Zo is het begonnen 😀 En daar ben ik super blij mee!

6. Wie zou je graag (nog) eens ontmoeten?

Ed Sheeran of Kurt Cobain. Allebei hele inspirerende personen. Kurt is alleen een beetje lastig, aangezien ie al een tijdje rondhuppelt op de wolken… Ed zou mogelijk zijn 😀 Lijkt me echt bizar cool om hem eens te ontmoeten.

7. Ben je al eens naar een concert/ festival geweest? Zo ja, welk?

Yup! Naar Ed Sheeran. Zo hé, Ed komt wel erg vaak voor in mijn antwoorden! Hahah 😀 Maar ik ben naar zijn concert geweest in the Ziggodome, vorig jaar november. Dat was echt gaaf! Ook ben ik naar Nina Nesbitt geweest in Amsterdam. Leuke muziek! Het opzoeken waard!

8. Wat is je favoriete kledingstuk?

Mijn spijkerjasje wat ik onlangs heb gekocht bij Pull & Bear. Och wat ben ik daar blij mee!

tea, flowers, and tray image

9. Ben je een koffie- of theemens.

Ik denk toch een theemens. Ookal kan ik koffie ook heel erg waarderen. Over het algemeen drink ik vaker thee.

book, vintage, and library image

10. Wat is je favoriete boek?

The fault in our stars. Ja, super cliché eigenlijk, maar ik heb dat boek nu volgens mij 8 keer gelezen en elke keer moet ik weer huilen… The perks of being a wallflower vind ik ook een heel fijn boek. OH : en twilight niet te vergeten!

11. Wat zou je willen veranderen aan je kamer?

Het lijkt me leuk om een vloerkleed te hebben. Ik heb nu nog een beetje een ‘kale’ vloer.

Ik heb de volgende mensen genomineerd:

Frisine en Clemence van about flowers and crowns

Sien van sienwevers.wordpress.com

Nynke van xnynke.wordpress.com

Kimberly van jesuiskimb

Caro van carosbeautyworld

Dan komen hier mijn 11 vragen aan jullie:

  1. Wie is je favoriete artiest?
  2. Heb je gekke gewoontes? Zo ja, welke?
  3. Welke kleur zou je je haar ooit willen verven?
  4. Wat is je favoriete serie?
  5. Welke app kun jij echt niet missen?
  6. Waar verheug je je op dit moment op?
  7. Kun je met je tong je neus aanraken? (hahah lol)
  8. Wat vind je het allerleukst aan bloggen?
  9. Wat zou je meenemen als je naar een onbewoond eiland zou moeten verhuizen?
  10. Welke kleur heeft je kamer?
  11. Liever elke dag natte sokken of elke dag ontbijten met erwtensoep?

Wat moet je doen als je genomineerd bent door mij?

  • Link naar de persoon die jou genomineerd heeft.
  • Beantwoord de vragen die zij(/hij) aan jou heeft gevraagd?
  • Nomineer zelf een aantal bloggers.
  • Verzin zelf 11 vragen die zij kunnen beantwoorden.
  • Laat de genomineerden weten dat jij ze hebt genomineerd.

Ik vond het super leuk!

Liefs, Tessa

Follow my blog with Bloglovin

2 gedachtes over “Liebster award

Geef een reactie

