Tessa’s Cd’s

Hallo lieve mensen!

Laatst keek ik in mijn cd la en ik dacht: Hier kan ik een leuk artikel over maken!

Vandaag laat ik jullie mijn cd’s zien!

wpid-20151014_144625.jpg

Allereerst Nirvana met het album Unplugged in New York. Dit vind ik echt een onwijs goed album om naar te luisteren, omdat het zo puur is. Geen gekke deuntjes op de achtergrond, gewoon de muziek die op dat moment gemaakt wordt. Heel mooi.

wpid-20151014_144637.jpg

Nevermind van Nirvana:  Geniaal album. wpid-20151014_144657.jpg

Long way down, van Tom Odell. Als het winter wordt vind ik het altijd weer extra fijn om naar de liedjes van Tom te luisteren. Ze geven me een vertrouwd en warm gevoel.

wpid-20151014_144711.jpg

Bad Blood van Bastille. Goede muziek van een leuke band 🙂

wpid-20151014_144721.jpg

Het debuut album van 5 seconds of summer. Dit vind ik een leuk album om te luisteren als ik me wat vrolijker wil voelen. De nieuwe muziek van 5sos staat me niet zo aan, iets te poppy naar m’n zin, maar dit album vind ik leuk.wpid-20151014_144733.jpg

Plus van Ed Sheeran. Ik ben echt al heel erg lang fan van Ed. Ik weet nog heel goed dat ik jaren geleden tv zat te kijken en toen kwam er een reclame voorbij voor dit album. Dat is het moment geweest waar mijn liefde voor Ed begon. Hij is ook gewoon zo’n leuk persoon. Plus is echt een mooi album en ik vind het nu ook leuk om te horen hoe zijn stem is veranderd, als je het vergelijkt met Plus en zijn ‘nieuwe’ album Multiply. wpid-20151014_144746.jpg

Peroxide van Nina Nesbitt. Nina heb ik eigenlijk door Ed leren kennen. Zij speelde als voorprogramma bij een tour van Ed en toen ontdekte ik haar. Peroxide is haar debuut album, maar ze heeft ook al een aantal EP’s gemaakt. Hele leuke muziek! wpid-20151014_144820.jpg

Multiply van Ed sheeran. Weer een prachtig album van Ed. Er zitten nummers in dit album die wat weg hebben van het sfeertje van Plus, maar er zijn ook echt wat nummers bij waar Ed een nieuwe stijl gebruikt. Bijvoorbeeld Sing, dat is een veel meer uptempo liedje dan The A Team. Leuk om dat verschil te merken! wpid-20151014_144901.jpg

The 1975 van The 1975. Dit is echt een super relaxed album. Mooi album.wpid-20151014_144934.jpg

Every Kingdom van Ben Howard. Dit is echt het perfecte album om op een luie zondag te draaien. Super chill.

Zo! Dat waren mijn cd’s . Ik heb natuurlijk ook nog veel cd’s die ik graag zou willen hebben, maar dat is weer een onderwerp voor een ander artikel!

Wat is jullie favoriete cd?

Liefs, Tessa

Geef een reactie

