Motivatie voor hardlopen

Hallo lieve mensen!

Het is alweer een tijdje geleden dat ik wat op deze blog heb gezet, maar nu ga ik weer vrolijk verder!

Hardlopen. Als ik het woord alleen al hoor, krijg ik er al een vervelend gevoel van…

Super vervelend, want ik  zou heel graag het hardlopen weer oppakken, want het is eigenlijk zo fijn!

Daarom deel ik vandaag wat hardloop motivatie en algemene sport motivatie met jullie!large (1) large (2) large (3) large (4) large (5) large (6) large (7) large large (8) large (9)

Ik hoop dat je er wat aan hebt en weer de zin om te gaan  sporten een beetje hebt teruggekregen.

Ik in ieder geval wel!

Wat doen jullie om jezelf te motiveren om te gaan sporten?

Liefs, Tessa

(foto’s via: http://weheartit.com/)

Geef een reactie

