Nieuwe schoolspullen!

Hoi lieve mensen!

Schoolspullen kopen. Daar kan ik echt het hele jaar naar uit kijken. Heerlijk vind ik dat, lekker door winkels zwerven op zoek naar de allerleukste dingen. Vandaag heb ik mijn schoolspullen voor het aankomende jaar binnen gehaald en ik ga het nu aan jullie laten zien 😀

Agenda

IMG_3744

Ik heb mijn agenda een beetje aangepast; ik heb de knoop op de voorkant er zelf op gemaakt, omdat het kartonnen exemplaar wat er van origine op zat, mij niet zo stevig leek. (lol, dat is niet waar, hij viel er af :’D)

Schriften

IMG_3753

Deze schriften hebben mooie crèmekleurige bladzijdes en dat maakt me blij 🙂

Markers

IMG_3765

Kaftpapier

IMG_3749

Plakkende vakjes voor in je agenda

IMG_3764

Hele mooie potjes 

IMG_3750

Fijne potjes om stempeltjes, watjes of iets dergelijks mooi in te bewaren. En een hele leuke Mason Jar om het water drinken iets leuker te maken.

Documentenmap

IMG_3762

IMG_3763

Zo ziet de binnenkant van de documentenmap er uit.

Snelhechters

IMG_3760

Een wiskundeschrift 

IMG_3755

Whiteboardmarkers

IMG_3754

Een collegeblok

IMG_3761

Een groot collegeblok met tabbladen vind ik altijd ideaal om voor Latijn te gebruiken.

Reisdagboek

IMG_3745

IMG_3747

IMG_3746

Toen ik dit boekje zag, MOEST ik het gewoon meenemen. Het boekje is bedoeld om je reizen in op te schrijven. Compleet met checklists en vakjes op dingen in te doen. Te leuk gewoon.

IMG_3766

Dit waren mijn schoolspullen voor het aankomende jaar. Als je goed kijkt zie je bovenin de foto dat mijn kitten de schoolspullen ook heel interessant vond 😀 Ik ben heel blij met mijn spulletjes 🙂

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om mijn nieuwe aankopen voor school te bekijken.

Liefs, Tessa

Wat zijn jullie favoriete schoolspulletjes?

P.S. : Alle spullen komen van de HEMA, behalve het bruine kaftpapier. Het bruine kaftpapier komt van de V&D.

Een gedachte over “Nieuwe schoolspullen!

Geef een reactie

